agenda

« Tornar

Formació per a entitats

Com aconseguir el certificat digital

Oficina d'Atenció i Suport a les Entitats (OASE)

El certificat digital és una eina que permet, entre d'altres, operar amb diverses administracions a l'hora de realitzar sol·licituds, lliurar una documentació, o bé demanar subvencions o certificats, entre d'altres, sense la necessitat d'acudir presencialment a l'oficina de registre d'una administració pública determinada. Tot plegat garantint la integritat de les dades que s'envien així com garantint la seva confidencialitat.

Actualment, les diferents administracions públiques estan apostant per potenciar els sistemes telemàtics de gestió de tràmits. Tant és així que, en el cas de l'Agència Tributària cada cop hi ha més gestions que cal realitzar exclusivament de manera telemàtica. Per aquest motiu, el certificat digital s'ha convertit en una eina imprescindible, també per a les associacions. Aquest document electrònic simplifica de manera significativa moltes gestions però per poder fer-ne ús cal conèixer i realitzar correctament els passos a seguir per sol·licitar-lo.


 Informació de la formació:
> Dates i horari: dimecres 21 de març de 19 a 21h
> Inscripcions: del 5 al 16 de març a través de l'adreça de correu electrònic oase@ajrubi.cat
> Consulteu aquí properes formacions adreçades al teixit associatiu.