noticies

« Tornar

Nou mètode d'inscripcions online

Us expliquem pas a pas com fer servir la nova eina d'inscripcions, una millora per estalviar-vos el desplaçament i les cues!

Amb la nova programació de primavera l’Ateneu estrena una eina d’inscripcions per tal d’agilitzar el procediment i la gestió de les inscripcions, una millora que permetrà als usuaris formalitzar les seves inscripcions còmodament a través d’Internet estalviant desplaçaments i cues. A continuació us expliquem pas a pas com realitzar aquest procediment:

Consideracions prèvies:
  • Les inscripcions es podran realitzar a través d'Internet i de manera presencial a l'Ateneu Municipal a partir del proper dilluns 13 d'abril a les 10 h.
  • Les inscripcions romandran obertes fins a exhaurir places.
  • La devolució de les quanties abonades no s'efectuarà en cap supòsit, excepte quan per causes imputables al servei de l'activitat aquesta no es porti a terme. En aquest cas, el preu pagat es retornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament del curs tampoc suposarà motiu de devolució.
  • L'Ateneu Municipal es reserva el dret de suspendre alguna activitat a la qual no s'hagin inscrit un mínim de participants.


Inscripcions a través d'Internet en cinc passes:

1. Accediu al portal cursos.ajuntamentrubi.cat

2. Un cop dins del portal, cliqueu l'opció 'Accés usuaris' que trobareu a dalt a la dreta de la pantalla:
 


 

3. Registreu-vos com a nou usuari a l'opció 'Registra't ara' tot omplint el formulari amb les vostres dades:


 

Aquest primer registre ens servirà per donar-nos d'alta al sistema d'inscripcions, i únicament caldrà realitzar-ho un cop. De cara a les següents programacions els usuaris ja registrats hauran d'accedir al sistema a través de l'opció 'Accés per a usuaris registrats', tot introduint la seva adreça de correu electrònic i la contrasenya que varen establir al primer formulari. És per aquest motiu molt important recordar l'adreça de correu electrònic facilitada i la contrasenya establerta en aquest procés de registre:
 


 

4. Un cop registrat/da correctament cliqueu el logotip de l'Ajuntament de Rubí i accediu a l'oferta d'activitats, que serà visible a partir de l'obertura del període d'inscripcions el dilluns 13 d'abril a les 10 h. Un cop aquí, escolliu aquella que us interessi i feu clic a 'Més informació':
 


 

Un cop revisada tota la informació relativa a l'activitat us podeu inscriure fent clic a l'opció 'Inscriu-te':
 


 

5. Un cop inscrit/a correctament accedireu al vostre apartat d'inscripcions on visualitzareu totes les activitats en les que us heu inscrit.

En aquelles activitats que siguin de pagament haureu d'imprimir el rebut a través de l'opció 'Descarregar rebut', i realitzar el pagament en efectiu de l'import corresponent, presencialment a l'Ateneu Municipal, en un termini màxim de 7 dies naturals a partir de la data d'inscripció.
 


 

Inscripcions presencials:

Cada persona podrà inscriure un màxim de dues persones inclosa a sí mateixa, essent imprescindible aportar la següent informació: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.

De la mateixa manera que en el procés a través d’Internet, els pagaments s’hauran de realitzar mitjançant l’abonament en efectiu de l’import exacte corresponent en un termini màxim de 7 dies naturals a partir de la data d’inscripció.