agenda

« Tornar

Activitats familiars, Cursos i tallers, Xerrades i conferències

Inici del període d'inscripcions - Programació d'hivern


>> Instruccions generals a tenir en compte

  • El període d'inscripcions per als cursos, tallers i activitats familiars de la programació d'hivern 2017 de l'Ateneu s'obriran el dilluns 13 de febrer a les 10.00 h.
  • Les inscripcions es podran fer a través d'Internet a través de l'adreça cursos.ajuntament.cat o bé de manera presencial a l'Ateneu Municipal.
  • Les inscripcions romandran obertes fins a exhaurir places.
  • La devolució de les quanties abonades no s'efectuarà en cap supòsit, excepte quan, per causes imputables al servei de l'activitat, aquesta no es dugui a terme. En aquest cas, el preu pagat es tornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament d'un curs o taller tampoc no serà motiu de devolució.
  • L'Ateneu es reserva el dret de suspendre les activitats a les quals no s'hagin inscrit un nombre mínim de participants.

> Procediment per fer inscripcions a través d'Internet

Les inscripcions a través d'Internet es faran a través del portal cursos.ajuntamentrubi.cat a partir de la data i l'hora indicats seguint els passos següents:

  1. Accediu al portal cursos.ajuntamentrubi.cat
  2. Cliqueu l'opció "Accés usuaris" que trobareu a dalt a la dreta de la pantalla.
    1. Si ja esteu registrats, introduïu el vostre correu electrònic i la contrasenya per accedir al gestor.
    2. Si és el primer cop que utilitzeu el gestor d'inscripcions, cliqueu la opció "Registra't ara" i ompliu el formulari de registre.
  3. Un cop registrats, cliqueu el logotip de l'Ajuntament i accediu a l'oferta d'activitats. Escolliu la que us interessi i feu clic a "Més informació".
  4. Comproveu la informació de l'activitat, i cliqueu "Inscriu-te!". Ja us haureu inscrit!

Recordeu que per aquelles activitats que tinguin assignades un preu públic caldrà que imprimiu el rebut i fer el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.

> Procediment per fer les inscripcions presencialment

  • Cada persona podrà inscriure-hi un màxim de dues persones incloent-s'hi ella mateixa, i serà imprescindible aportar la informació següent: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.
  • El pagament d'aquelles activitats que tinguin assignades un preu públic es farà en efectiu amb l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbil a partir de la data d'inscripció.