agenda

« Tornar

Inici del període d'inscripcions - Programació de Nadal

Consulteu aquí el Programa de Nadal i Reis 2015/2016

Instruccions a tenir en compte:

  • El període d'inscripcions als tastets de Nadal i les activitats familiars de la programació de Nadal a l'Ateneu Municipal s'obrirà el dilluns 14 de desembre a les 10 h. Les inscripcions es podran realitzar a través d'Internet [cursos.ajuntamentrubi.cat] o bé de manera presencial a l'Ateneu Municipal. 
  • Les inscripcions romandran obertes fins a exhaurir places.
  • La devolució de les quanties abonades no s'efectuarà en cap supòsit, excepte quan per causes imputables al servei de l'activitat aquesta no es dugui a terme. En aquest cas, el preu pagat es tornarà d'ofici a la persona interessada. L'abandonament del taller tampoc suposarà motiu de devolució.
  • L'Ateneu Municipal es reserva el dret de suspendre alguna activitat a la qual no s'hagin inscrit un mínim de participants.

Inscripcions a través d'Internet:

  • Les inscripcions a través d'Internet es realitzaran a través del portal cursos.ajuntamentrubi.cat a partir de la data i l'hora indicats tot seguint els següents passos: 
  1. Accedeix al portal cursos.ajuntamentrubi.cat.
  2. Clica la opció 'Accés usuaris' que trobaràs a dalt a la dreta de la pantalla.
    1. Si ja estàs registrat, introdueix el teu correu electrònic i contrasenya per accedir al gestor.
    2. Si és el primer cop que utilitzeu el gestor d'inscripcions, clica la opció 'registra't ara' i ompliu el formulari de registre.
  3. Un cop registrat/da clica el logotip de l'Ajuntament i accedeix a l'oferta d'activitats. Escull la que t'interessi i fes clic a 'més informació'.
  4. Comprova la informació del curs, i un cop enllestit clica 'Inscriu-te'. Un cop fet, ja t'hauràs inscrit!
  • Recordeu que un cop inscrits, per aquelles activitats que tinguin assignades un preu públic caldrà que imprimir el rebut i realitzar el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.
  • Si teniu cap dubte a l'hora de fer servir el gestor d'inscripcions, podeu consultar aquesta guia ràpida del gestor d'inscripcions (.pdf)

Inscripcions presencials:

  • Cada persona podrà inscriure un màxim de dues persones inclosa a sí mateixa, essent imprescindible aportar la següent informació: nom complet, DNI/NIF, data de naixement, adreça, correu electrònic i telèfon de contacte.
  • El pagament d'aquelles activitats que tinguin assignades un preu públic s'efectuaran mitjançant el pagament en efectiu de l'import exacte corresponent en un termini màxim de 5 dies hàbils a partir de la data d'inscripció.